вівторок, 27 квітня 2010 р.

Класифікація та типові технології анімацій

Види анімації
графічна (мальована) анімація — класичний вид анімації, де об'єкти малюються вручну (сьогодні часто переносять малюнки на комп'ютер).
об'ємна (матеріальна) анімація — об'єкти є окремими елементами матеріального світу (лялька, пластилін, витинанка, сіль[1], голки тощо).
пластилінова анімація;
лялькова анімація;
сипка анімація;
комп'ютерна анімація — вид анімації в якому об'єкти створюються з допомогою комп'ютерних засобів.
3-d анімація;
2-d анімація (flash-анімація тощо);
Види технологій
За методом анімування:
Покадрова технологія — це технологія за якою кожен кадр малюється окремо. Найбільш складна й часотривала, вимагає високої майстерності, досвіду та інтуїції. Проте ця технологія дозволяє здійснити практично будь-які зміни об'єкта, реалізувати найвибагливіші задуми.
Технологія «Ключових кадрів» — полягає в тому, що створюються не всі кадри, а лише «ключові», між ними «проміжні кадри» малюються автоматично. До цієї технології можна віднести й некомп'ютерний тип анімації, коли головний аніматор займався «ключовими кадрами», а підрядні аніматори малювали «проміжні».
Технологія «Захоплення руху» («Motion capture») — відносно молода технологія, де об'єкти рухаються або змінюють форму внаслідок аналогічних дій реальними істотами або неживих об'єктів, до яких прикріпленні датчики, що фіксуються в просторі та передають дані до комп'ютера. Ця технологія допомагає схопити найбільш складні реалістичні рухи.
За типом змінюваних параметрів об'єктів:
Технології руху — технології, що дозволяють передати рух об'єкта або його частин.
Технології форми «Морфінг» («Morphing») — технології зміни форми. Часто використовуються для перетворення одного об'єкта в інший. Зазвичай виконується з допомогою технології «ключових кадрів».
Кольорова анімація — технології трансформації забарвлення об'єкта.

Немає коментарів:

Дописати коментар